Myskväll !

2011-02-26 @ 01:46:04
Åååh jag blir så glad av att umgås med dig Ag ! Du är en helt underbar vän och jag trivs verkligen i ditt sällskap! Vi är så lika varandra fast ändå så olika och vi är väldigt bra på att bolla tankar med varandra! Man blir alltid så lugn i kropp och själ efter att man träffat dig och umgåtts med dig! 

Just nu sitter jag trött som ett as och njuter av livet, av känslan av att ha så stört underbara vänner! Det är inte alltid jag kan göra rätt för mig, ibland kan jag svika, ibland kan jag gnälla och bara vara allmänt jobbig. Men ingen människa är perfekt och är det någon man ska kunna vara sig själv med så är det ju familj och vänner! Jag tycker att jag i alla fall lyckas väldigt bra med det! Visst ingen kan vara helt perfekt och alla har sina brister men jag försöker i alla fall att göra de rätta av svåra situationer! Det blir jobbigt när för många förlitat sig på en om olika saker som inte får komma ut och man verkligen vill säga något för att inte svika någon annan, det är faktisk bland det svåraste som finns... Det är i dessa lägen som man får tänka och tänka och tänka igenom det som har sagt och göra sitt eget beslut om vad som borde göras, hur situationen ska hanteras... Jag kan inte mer än att be om ursäkt om någon kommer att bli besviken i slutet. Men som sagt ingen är perfekt inte ens jag ! 

Imorgon kör vi på fest! Vid 5 ska man vara hemma hos fia för att börja att förfesta, sen så fortsätter kvällen mot smedby och efter det så blir det staden! Ska bli fett nice att festa till de nu ! Var ju faktiskt en vecka sen jag var ute och partajade nu ! Från att nyligen varit ute nästan tre gånger i veckan till en gång i veckan är faktiskt en ganska så stor nertrappning , och det syns i spargrisen! Dock så börjar pengarna sina iväg nu sakta men säkert ... Och efter morgon dagens partaj så lär den lilla grisen vilja matas igen för den lär vara heelt tom! Meeen det får det väl vara värt! Jaa jag tror nog allt det !  *KBK* Imorgon köör vi ! Kom igen nu gänget , TAGGA! :D

Btw: Har någon gång eran mobil ringt och en person har presenterat sig men ni inte kan koppla till vem det är? Det hände mig idag, Det tog säkert två minuter innan jag kopplade vem det var jag pratade med!? Antingen så är jag helt väck i hela huvudet eller så lät bara personen heelt annorlunda i telefon! Kan även varit så att man blev förvånad... Haha ganska kul ! Trodde det var min chef sen i sommras först , haha Jag har helt enkelt för många kontakter som heter Mattias! Tror att jag är uppe i 7 stycken Mattiasar nu och det är ganska svårt att hålla reda på vem som är vem ibland ! Haha :))

Försökte bjuda på en bild med det sket sig med tanke på att sidan laggade ! JIPPIE!

Förövrigt, Ha en fortsatt trevlig natt för nu ska jag krypa ner i min underbara säng och känna efter om jag känner ärtan under madrassen , för som alla vet så är jag ju en prinsessa!

Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback