Morgonen är här!

2011-02-13 @ 10:20:45
Hejsan! 

Nu kan man ju faktiskt säga god morgon igen på riktigt och mena det! Vaknade vid 10 idag, var skönt att få sova ut efter denna veckan! Helt slut blev jag ! haha

Jag ligger dock fortfarande kvar och gosar i min säng och funderar på om man ska gå och sätta igång lite kaffe och kanske göra sig lite frukost eller om man helt enkelt bara ska ta och ligga kvar i sängen en stund och bara gosa? Det är dagens största fråga!

Måste i alla fall springa ner till tvättstugan för att se om det finns någon tvätt tid! Det har börjat klia i fingrarna nu med tanke på att jag inte har några kläder att ha på mig längre haha ! Så om det blir som jag planerat så kommer detta att bli en tvätt och städdag! Sen så får man se om det blir som planerat det märks ganska tydligt under dagens gång!

Hörs fram mot kvällen! 

Tja! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback