Måndag

2011-02-28 @ 20:51:22
Tjoo amogos!

Idag har det inte hänt allt för mycket, eller jo på jobbet hände det ju en del, Spelade lite fotboll med ungarna eller jag och typ tre killar... Saken är den att jag inte ens var med och spelade men de sköt till och på mig hela tiden... Mobbning? haha nej jag gillar ju kaxiga små ungar! Det är mycket roligare när de är lite små kaxiga än att de är tysta och blyga :))
Det var riktigt kul idag att alla barnen hade kommit tillbaka efter lovet för det fanns lite mera att göra idag än vad det gjorde förra veckan, Jag tycker att jag är riktigt duktigt på att hantera konflikter och att faktiskt vara den som bestämmer när saker och ting ska ske! Haha Där fick ni Britt-marie och Ulla ! Jag kaan faktiskt och jag borde miiiinst haft VG på alla mina APU uppgifter! Så FU! Eva KAN!
Jag fick även stänga skolan idag och vara kvar sist med alla barnen , även det gick bra för utom att jag inte hittade någon lysknapp till själva "hallen" på skolan så hela det är upplyst och drar en massa el i onödan:/ Usch måste verkligen prata med de andra som jobbar om vart den lilla rackaren sitter!

Annars så har jag bara lagat lite mat och kollar på min serie idag! I och med att alla barnen kom tillbaka från lovet så har det varit mycket att göra och jag vart helt slut när jag kom hem :P Så det blev perfekt med att äta lite kycklingsallad och kolla på min serie som alla som förljer bloggen vet är The vampire diaries ! Heelt besatt och snart har man sätt hela säsong två med ! Eller i alla fall alla som finns att tanka hem ! :) Helt underbart ! När båda boxarna kommer ut så är dom såååå mina miina bara miiina ! <3

Borde även ringt till helvetes huset idag (arbetsförmedlingen) för att jag inte fått mitt papper som man ska fylla i för att få pengar? Jag blir så störd på att det ska få missköta sitt jobb hela tiden och så fort vi missar ett enda litet möte så vänder de upp och ner på hela världen ... ETT MÖTE SkÄRP ER!

Nej nu väntar min serie på mig och min ansiktsmask vill tvättas av! för har även gjort ansiktsmask och tagit en långdusch idag ! UNDERBART !! Ibland är det toppen att vara vuxen! Nu ska jag skriva in mig på kalmarhem så att jag kan börja stå i kö till en ny lägenhet som kommer vara lite mer miiin :))
Hej dåå <3
bloggare // Eva 
<a href="http://www.bloglovin.com/blog/2382725/vovvanbloggse?claim=mcfjwmnqy7h">Följ min blogg med bloglovin</a>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback