Livet rullar på som det ska, Det går bra nu !

2011-02-22 @ 11:29:23
"Jobbelijobb"

Förlåt om jag inte uppdaterat på ett tag men det är så när man jobbar och är genom förkyld, man har inte så mycket ork till bloggen tyvärr! Så tycker synd om alla er som faktiskt kollar bloggen'!

Men nu har man verkligen börjat att jobba på riktigt via vikarie poolen! Jag har fått ett längre vik på två veckor till att börja med, sen får vi se hur länge jag ska vara kvar där. Hoppas att det blir länge, personalen verkar helt underbar och barnen är i rätt ålder! Första dagen på det viket var igår och trotts att jag är genomförkyld och ganska hängig så gick det riktigt bra! När jag kom hem så fick jag bli sjuk igen så då blev det bara slapp framför tv´n, I brist på  annat så har jag börjat kolla på en ny serie! riktigt niice!

Nu sitter jag och tillåter mig att vara lite hängig tills jag ska tillbaka till jobbet, sköönt att de ligger så bra till att det bara tar dryga 7 min att gå'! 

Livet flyter på ganska så bra nu, nu är det verkligen bara mitt körkort som fattas!? När ska detta tas egentligen ?? NÄR?

Allt för idag! 

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback