Göwd Möwrgown

2011-02-02 @ 13:36:41
mmm, riktigt härligt med en riktig sovmorgon idag! Det var ett bra tag sedan man verkligen fick sova ut, var så ofattbart skönt, att inte ha någon som ringt och väckt en! 
Nu ska jag hoppa in i duschen, fixa mig lite plocka om jag hinner sen så kommer Ag och hämtar upp mig för att vi ska kila vidare och bara ha en helt underbar dag! Vi ska boka partykryssningen idag med! RIKTIGT NICE! Jag älskar att smida planer speciellt när de verkar som att de faktiskt blir av! wohoo! underbart!

Men än så länge har denna dagen bara inneburit Frukost och Teoriplugg! Men jag kommer aldrig klara teorihelvetet! Det är precis som i skolan spelar ingen roll om jag läser i böckerna eller inte jag får samma jävla resultat i alla fall! Sjukt jävla irriterande jag orkar inte med teorin snart, skiter i de satans korthelvetet snart! ÅÅÅÅÅH!!!

Btw: Ikväll blir det utgång!! hoppas jag iallafall !! :D

Nu ska jag duscha , tjatja <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback