Gott och Blandat

2011-02-05 @ 14:16:18
Hej! Jag vet att det var ett bra tag sen jag skrev nu ! Och jag misstänker att ni har saknat mig! :)
Sen sist så har det hänt en del, Ag och jag har varit i smedby och hämtat bilen som ska tillbringa resten av sitt liv i kalmar på ett eller annat sett ! Med andra ord, Jag borde ta mitt körkort! Så de senaste dagarna har jag tillbringat med henne :) alltid kul när vi har bilen må jag säga ! Det har äver blivit en del saker bokat ! Vi har bokat både Magnus Betnér och till Partykryssningen i april, Sjukt jävla underbart! nu ska allt bara betalas med! yeeey ! 

Så nu har man lite att se ifram emot sen så till hösten ska man ju åka utomlands med underbara tjejer och bara leva livet! Heelt underbart! 

Senaste dagarna har jag även försökt plugga en del teori men det skiter sig i och med att jag får samma poäng om jag läser jätte noga i boken och försöker klara deet eller om jag stressar igenom frågorna utan att röra boken?! Det är sjukt irriterande! Så antagligen så kommer det bli att boka privat en gång till och testa på för att se hur det går för mig ! Man kan ju alltid hoppas på det bästa!

På måndag har jag även flera dagars jobb i mörbylånga för att mamma och pappa flyttar. Bläää de är riktigt jävla skit på det! Men pengar är pengar och det behöver jag verkligen med tanke på att jag ska boka tatuerings tid, Men vet verkligen inte om jag vågar. Ni kan kalla med vekling om ni vill men jag är sjuuukt nålrädd och kommer alltid att vara ! Så redan idag så drömde jag mardrömmar om den satans tatueringsnålen och då har jag inte ens nästan bokat en tid....


Det var nog de som jag hade på hjärtat idag! så jag avslutar med en tatueringsbild som jag starkt funderar på att göra!

Jag tycker verkligen att den är sjukt snygg och sjukt stilren så det är riktigt lockande!



Det var allt för idag ! 
Ha det finast gott folk <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback