EvaFlytt AB!

2011-02-13 @ 00:14:17
Hallåå!

Om ni undrar varför jag inte uppdaterat bloggen på nästan en vecka så beror det på att jag varit i Mörbylånga och hjälpt mina föräldrar att packa upp flyttlåda efter flyttlåda... Och när jag åkte där ifrån så hade nyligen de sista lasset med flyttlådor kommit, tror jag. Vi fick en papper från flyttfirman som vi hyrt eller lånat lådor ifrån och de stod att vi hade 109 lådor om jag minns rätt?! Det är helt sjukt vad mycket saker mina kära föräldrar har samlat på sig! Som mamma sa X antal ggr under de dagarna som jag var där " Man ska ALDRIG bo på ett ställe mer än 10 år! " För jag tror seriöst inte att de har slängt en pryl under de 25 åren som de har bott i smedby!

Och så måste jag faktiskt erkänna att det var riktigt fint i mörbylånga och att jag kanske har varit lite väl emot det! Visst jag kommer sakna smedby och alla minnen och allt som jag har skrivit! Men det var riktigt fint och mysigt i mörbylånga och jag kommer inte tvivla på att komma och hälsa på er! Ni kommer att få det kalasbra! Samtidigt tror jag att det var bra att jag inte åkte dit förens det var så gott som färdig renoverat! För nu fick jag verkligen se huset i sina bästa dagar antar jag! Som sagt ni kommer få det helt kalas i detta huset och det är superfint!

På fredagskvällen då jag skulle åka hem så var det värsta snökaoset ute, men mamma pappa och jag gav oss ut och körde för att få hem mig för att jag var så träffa kompis sugen! Men som alla kanske redan förstått så gick det inte så bra så vi fick helt enkelt vända och köra hem igen! Så istället för att dra ut på krogen med Kalmar kompisar så blev det Pizza brasa i mörbylånga innan jag gick och hälsade på Josse för tredje gången i rad! Riktigt trevligt med massa gott och Andra Avenyn! Sjukt härligt att träffa dig igen! <3 

Idag har det mest varit en slappdag med massa chill och sömn! Det tär på krafterna att vara EvasFlytt AB! Fram mot eftermiddagen träffade jag i alla fall Ag! Min saknade underbara vän! Jag tror faktiskt eller jag vet att hon måste vara en av de finaste människorna på denna jorden! Vi åkte och åt på Max, vi var på Maxi och handlade massa smink och sånt och så åkte vi hem till henne och kollade på en sjukt bra serie och bara chillade och gottade oss! 

Så tro det eller ej men detta har varit en helt nykter vecka! Kommer inte ihåg när det var sist , det har varit väldigt mycket utgångar nu ett tag! Det har nästan varit skönt att bara ta det lungt! Dock vart jag väldigt sugen på utgång idag! Men det blev en del komplikationer som gjorde att det inte blev något utgång! tråkigt nog ! 

Nu ska jag lägga mig och kolla på o.c och kanske läsa några sidor i min bok!

Ha det bäst nu alla människor där ute i världen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback