...!

2011-02-06 @ 19:07:27
Det är helt jävla sjukt! Jag hatar det , jag förstår inte varför det ska bli såhär bara för att folk skaffar förhållande!
Är det en grej att man ska bli en jävla F***A mot sina vänner bara för att man skaffar ett förhållande!? Yeey, vi skaffar ett förhållande sen så totalt skiter vi i våra vänner ? Vafan är det om ?! Jag hatar att folk inte kan tänka på vad konsikvensterna blir! Det är ganska stor chans att det fuckar upp sig totalt för er när väl erat förhållande tar slut! Som sagt det är Gaaanska stor chans! Tänk er för!
Och jag vill inte veta när ni ska flytta ihop, jag vill inte veta att ni ska skaffa barn för jag kan inte BRY mig mindre! Jag skiter väl i om ni vill bli utnyttjade för er kropp! Jag skiter i er helt och hållet ! Vänner som man verkligen förlitat sig till 1000 på och som man verkligen ställt upp för i alla lägen finns man inte för från en dag till en annan ? Vad fan är det om ? Serijävlaöst?
Jag såå tänker inte säga om vem/vilka detta handlar om för det lär de fatta själva men snälla börja tänk er för!?
Ni är så jävla falska och äckliga! Var vänlig och försvinn från mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback