2011-02-13

2011-02-13 @ 21:25:39
Tjena alla människor! 

Jag tror att detta har varit en av de slappaste dagarna i mitt liv, denna med! Har mest legat och kollat på film och sovit, det har varit sjukt skönt! Träffade ag en sväng med för att vi skulle lämna sengångaren på bilsjukhuset. Den lilla bmw´n mådde inte alls bra och ville verkligen inte köra fortare än i 60 typ... Försökte man gasa så varvade morton som bara den... Lilla bilen är sjuk !

Det är typ allt jag har gjort idag , påbörjat en städning i köket med som jag borde försöka slutföra snart, lämnade köket i ett riktigt kaos innan jag åkte till mörbylånga och jag tror att det är det dummaste jag gjort på länge! Men men skit ska skit ha så får ta tag i hela lägenheten på riktigt imorgon och plocka upp alla påsar och kassar som man fick med sig från mörbylånga. En plockdag helt enkelt ska även ringa vikarie poolen och fråga varför de inte hör av sig och så ska jag plugga lite, så imorgon kan jag helt totalt glömma att ligga och dra mig i sängen ska upp i tid och göra det som ska fixas! Även ganska hög tid att ta ner julgardinerna och så.

Hoppas också på att jag ska ha fått in mina pengar på kontot från försäkringskassan så att jag kan köpa mig min kamera som jag verkligen vill ha ! Det är så fin och efterlängtad! Behöver verkligen en kamera nu när jag ska både på magnus betnér igen och på partykryssningen + att jag älskar att ta bilder när våren och sommaren är på väg fram! Så snart hoppas jag verkligen på att den ska bli min min miiiin!

Nu ligger jag och kollar lite på wallader och efter den så blir det att gå och lägga sig med en gång! Idag får jag inte vara vaken för länge! 

Längtar sjukt jäkla mycket tills jag ska till frissan och klippa och färga håret det är såå välbehövligt! Mitt kaluffs ska bli en frisyr utan utväxt ! UNDERBART!

Detta var allt för denna dagen! 

Ha det bäst nu så hörs vi imorgon ! 

tjatja <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback