Modell för en dag och fest !

2010-10-16 @ 18:16:10
Igår så var man modell för en dag vilket resulterade i många sjukt fina bilder, och mycket mycket lång väntan men det var det värt. Köpte dock ingen bild för det var väldigt dyrt för en arbetslös liten flicka;) vid 11 tog det slut och då var det bara att skynda sig  hem till madde för att bröja förfesta :)
Vid halv 12 så bar det av till bistro där det blev dans och dryck hela kvällen/natten lång!
Idag mår man som man mår inte helt sådär toppen bra med det funkar allt :)
"-Hejsan, jag heter eva och jag kan inte ta kort för att jag är full.."
Lite bilden sen igår
"-Hej jag heter steff och jag kan ta kort för jag är duktig!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback