Idag gäller det !

2010-10-15 @ 11:42:11
Som sagt idag gäller det, Nu måste jag snart stiga upp ur sängen välja vilka kläder jag ska ha på mig , hoppa in i duschen sen springa bort till madde ( åka buss ) och fixa håret. För idag så ska jag, madde, milla och steff vara modell för en dag och det kommer verkligen bli jättekul! Dock så är man väldigt nervööös ! Men även väldigt förväntansfull! :D
Efter detta så ska man dra ut och festa men tjejerna idag kommer att vara underbart ! :)
Otroligt bra start på den här helgen!
ne men nu ska jag snart gå och äta lite frukost innan man ska sätta igång med allt vad  man ska göra idag ! I like, I like, I like...
Over and out !


Jag vet att jag är söt :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback