...

2010-10-19 @ 11:19:04
Gaah , får lite småpanik! Hur är de tänkt , hur fungerar Sverige egentligen jag fattar inte, Kanske är dags att fly och flytta från Sverige?!, Man kan inte leva i tre månader på ingenting det fattar väl vem som helst ?!
Men nej det förstår inte detta landet , sjukt dålig regel ! Det är som att man inte riktigt orkar med dessa dumma ideér!
I alla fall idag ska jag äntligen få åka till norrlider och träffa Karlene och hennes Underbara Dotter Isabella! Kommer bli sjukt underbart :)
Det var verkligen för längesen vi sågt nu! :)
Sen efter det så hoppas man på att kunna komma iväg till smedby en sväng och träffa Bella, var och träffade henne igår och hon är så sjukt underbar ! har verkligen saknat dig gumman! Du är underbar och en av mina bästa vänner och har varit det sen vi träffades och spelade teater ihop, du mins när vi var änglar...
Säger bara det Flower Power for life och man har alltid lite kul med dig även om man inte ses varje dag ,
Älskar verkligen dig min lilla skitunge <3
bild "Dagen vi blev flower Power!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback