^^

2010-10-17 @ 19:52:07
tjaa :)
Idag har man varit duktig och städag i torpet med mamii :) , Idag städade vi köket och jag skulle rensa bland kryddorna då vi insåg att ingen lagat mat där på flera år ! Jag hittade seriöst kryddor som gick ut år 1999 :O
Det är inte helt okej om man frågar mig ;)
snart så kommer josse på lite besök och sen så kommer kanske pontus på besök med :) det gillas jag trivs ganska bra med att ha lägenheten som fritidsgård för alla mina nära och kära vänner ! :)
nu sitter jag och kollar på ett program på fyran, " kalla fakta "  ganska intressant de undersöker typ om man skulle kunnat rädda anna lindhs liv eller inte.. Inte för att jag förstår alla konstiga ord som används men det är intressant ialalfall :D
Imorgon ska jag äntligen få träffa Ag ingen :) !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback