Bada på Halloween!

2010-10-31 @ 02:53:40
Sjuk kväll!

Ja vad gör man inte en lördagskväll när det är halloween fest i hela stan, Alla går runt och ser ut som monster och man känner att man verkligen inte passar in!
Jo man samlar ihop ett gäng kompisar och så åker man till långviken och BADAR ?!! Det är natten mellan oktober och november och steff och jag badar medan mesarna Milla och Pontus bara tittar på :P
Helt sjukt är det. Men men någon gång ska väl vara den första med allt och denna gången badade man i svinkallt vatten, sjukt!
Efter badet så åkte man till stan och träffade leo och putte, det blev att kolla runt i stan "i mjukisbyxor och blött hår ? som sagt någon gång ska vara den första."
Det slutade i alla fall med att man satt i bilen och kollade på folk och fjantade innan det bar av till donken för lite natt mat!
Nu är man hemma och har precis tagit en varm och skön dusch, nu ligger jag under två täcken och en filt och kollar på O.C helt sjukt mysig dag/kväll/natt :)
Tack alla för en sjukt rolig och skum kväll !



En gammal bild på mig och milla :) Mycket sött <3

Kommentarer

Postat av: milla

Haha, galet kul var det. Måste göras om. kanske inte bada.. ;)! Minns bilden, det var när vi var i skogen borta vid mig :D Typ i 1-2an ? <3

2010-10-31 @ 12:40:50

Postat av: Eva

Ja sjukt mysigt , nej något mer bad blir det inte tal om i år :D <3

2010-10-31 @ 16:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback