Nattblogg...

2010-11-17 @ 01:42:07
jaha , nu är klockan lite över halv två och jag är verkligen inte trött.. Försökt sova med tanke på att jag ska upp tidigt imorgon och hjälpa mamma med det är ju dödsdömt..
Kan inte sluta tänka på allt som måste göras alla möten som man ska gå på nu och teori och körlektioner... Jag förstår verkligen inte vad som händer...
Det är mycket man inte förstår nu och imorgon kväll så ska man göra en sak sen så ska man hem och mysa i lägenheten , det är iallafall något som går som man vill när allt annat bara skiter sig ordentligt...
Vissa personer som man verkligen inte kan förstå sig på men som lixom hänger sig kvar som en jävla bajskorv som inte går att spola ner...  Jag orkar inte med sånt just nu och jag förstår inte hur jag kan bli så otroligt inblandad i andras problem?
Det jag menar är att det kan väl vara bra till en viss gräns men jag tycker att om man ska snacka och hjälpa någon med deras problem så måste man själv kunna snacka problem med personen i fråga utan att det sprids ut över hela kalmar...
Ååååh jag har så otroligt mycket i huvudet just nu och jag vill verkligen bara krypa ner i sängen och somna och sova bort allt en stund och det är precis det jag ska försöka att göra nu ,.
imorgon är det vedhämtning som gäller så att man kan elda mycket i torpet nu till vintern :)
Vänner och familj är verkligen allt för mig !

Live my life ,
Love my life ♥


Over and out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback