inget inget men allt !

2010-11-05 @ 09:00:53
God morgon !

Pengar pengar pengar ... Vart är ni mina älskade pengar ?
Varför ska det alltid vara så att först kommer inget sen kommer inget men sen kommer allt på en gång?!
Jag fattar verkligen inte det :/
Jaja nu ska jag försöka krypa till kojs igen sen så får man försöka komma på något kul att göra idag så att man inte bara ligger hemma i soffan och tänker på allt som måste göras och lyssna på musik . Jag menar jag är 19 Livet ska leka, man ska ha jobb och körkort och festa på kvällarna men nej inte för mig !
Hade jag haft pengar så skulle jag festat med vännerna ikväll ! Men nu har jag inte det ack och suck ...
Ha de bäääst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback