Fars dag

2010-11-14 @ 14:06:17

Halloo !

Fars dag idag vilket innebär att man ska till stekhuset och äta med familjen, Kommer bli trevligt och gott !
Synd bara att inte Stefan kan vara med saknar honom en del faktiskt !
Just nu sitter jag och kollar på O.C och funderar på att hoppa in i duschen för att få bort all fyllelukt som fastnat på kroppen sen igår kväll då det var Björn Rosenström som gällde ! riktigt fint var det må jag säga trotts att man höll på att klämmas ihjäl när man stod längst fram... Det blev även ett fett bråk precis brevid mig , fattar inte att folk kan gå ut och bara ha roligt !
Jaja nu måste jag allt börja fixa mig för snart blir jag hämtad :)
Ha´t bäst ! <3
Peace ! ♥

Lyssna och lär !


Hultsfredsfestivalen- Björn Rosenström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback