Ett val kan förstöra ett helt liv...

2010-11-03 @ 14:50:17
Jaha då var de gjort och nu är det bara att börja fundera på vad man vill i livet egentligen, tro mig det är inte lätt att veta vad man vill när man är 19 år och varken har jobb eller körkort,, Jag vill gå i skolan ett tag till bara en stund och få ett sista studiebidrag och känna att man har något att göra på dagarna.
Eller så vill jag ha mig ett jobb behöver inte vara ett toppen jobb utan bara det är ett jobb som man kan gå till för att göra något och känna att man behövs!
Idag ska jag bara vara hemma och pyssla om mig själv, kolla på o.c och tänka på vad som ska ske...
Ibland behöver man sådana dagar. Dagar då man inte ska göra ett skvatt utan verkligen bara är själv!
Btw: Idag har jag för första gången ätit på subway det var faktiskt riktigt gott ^^

Tack för det Pontus, de behövdes ! :)
Peace !
Jag och Bella <3
Bild: Jag och underbara Bella ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback