:)

2010-11-13 @ 02:51:00

" Denna dagen "
Det har varit världens tröttaste dag tror jag ! För inatt blev det inte allt för mycket sömn, det blev massa prat och film ! Riktigt nice :)
Så idag så gick man en sväng och kollade när Leo gjorde klart sin tattoo som blev riktigt snygg! Sen så bar det av vidare till Lindsdal med Leo och Madde då och kollade på Pettson och Findus mysig film som var helt underbar att somna till , för det gjorde vi alla tre haha.
Sen så åkte vi hem till Sherman på Öland där Jungå och Phille väntade så det blev lite filmtittande och mys samtidigt som de lilla huset sakta men säkert förvandlades till en bastu. Riktigt skönt enligt mig som älskar när det är varm runt om kring mig ...
Ååh , längtar otroligt tills imorgon då man ska med mysigt folk festa te att  och dra och kolla Björn Rosenström på sandra. Det kommer att bli sjukt skoj ! Ibland leker livet, och jag gillar det :D
Over and out ! ♥


Bild- " på väg till Bella för att fira midsommar :) <3 "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback