Mysssss! elr Myyyys !

2010-12-10 @ 01:33:25
En kväll med Madde och Ag ! niiice !

Åka till smedby och skotta fram bilen,
Åka till stan,
Åka till Josse,
Åka till stan,
Göra bus,
Åka till Öland,
Åka till stan,
Åka hem...


VÄNNER !
  • Vänner är knoppen på gardinstången,
  • Motorn i bilen,
  • Maten på tallriken,
  • Kläderna i byrån,
  • Lyset i lampan,
  • Lyckan i själen,
  • Vokalerna i orden,
  • Allt!
  • Vännerna är min lycka,
  • Min ork,
  • Min luft,
  • Min styrka,
  • Min Lycka,
  • Min drog,
  • Mitt Allt!
Jag tycker bra om mina vänner !
Om någon inte har fattat det, att träffa vänner som man kanske inte sätt på ett tag eller som man bara har ovanligt kul ihop med, eller bara har ett seriöst samtal med är sån lycka !
Att Ha Vänner Är Verkligen Bland Det Finaste På Denna Jord!
-Ja som ni kanske förstår har jag haft en sjukt lyckad kväll med vänner, med en massa bus och skoj, jag behöver inte säga så mycket mer än tre tjejer och en bil, kan de bli mera lyckat? Ja det kanske det låter som att det kan och det kanske det kan också, men det blev en helt underbart rolig kväll och jag känner mig så lycklig, hjärnan är i harmoni och känns som att livet leker ! Ja måste säga att det känns ganska så underbart faktiskt !
Tack för mig ! :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback