uppesittarkväll

2010-12-23 @ 23:27:08
Hallå att glada tomtenissaar!

Idag är det dagen före julafton, när man var liten var man full av förväntning för den kommande dagen! Allt spännande som skulle hända, vad man skulle få i present, hur mycket julmat/godis man skulle orka äta, Se vad som händer på Kalle Anka, Ja alla dessa traditioner som man har på julen. Nu känns det inte alls lika betydelsefullt. Som min bror sa till min att nu för tiden är bara julen en undanflykt till att ha ledigt och träffa familjen en gång om året och det räcker gott och väl! Det ligger något i det! Julklappar är trevligt men är det inte roligare att träffa vänner? Det är frågan. Nae nu överdriver jag! Visst är det mysigt med tända ljus och spänningen när man öppnar paket och får allt som man nästan redan vet att man ska få, och ändå blir man så sjukt lycklig av julafton :) Julafton är helt enkelt något speciellt, det går inte att komma ifrån det :)
Det 25te blir det utgång med underbara personer! Helt super gutt ska det bli att få träffa lite nytt folk och fira av julen med vännerna! Riktigt mysigt! Fick träffa min brors flicka idag med och det verkar vara en helhärlig människa! Sjukt trevlig var hon och det blev mycket skratt !
Nu blir det en film innan man ska krypa till kojs och somna för att få vakna till årets enda 24/12 JULAFTON! MYYYS på det!! :D

GOD JUL gott folk!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback