Tidig morgon !

2010-12-15 @ 11:47:24
Tjena !

Gick upp tidigt idag för att idag har jag varit på mitt första möte hos jobbcouchen! Det var faktiskt ett riktigt trevligt möte och en riktigt trevlig person som mötte en vid dörren ! Är glad att jag fick just henne faktiskt ! Så nu är det bara att slå näven i bordet, ta tummen ur röven, och börja anstränga sig lite mer med att få ett jobb om jag ska nå det målet som vi kom fram till idag ! Gud känns jätteskönt faktiskt ! :)
I eftermiddag skulle jag egentligen tvättat, men icke , det blev ingenting med det med tanke på att jag ska till Smedby och samla ihop lite julklappspengar... Menar trotts att man är arbetslös så ska ju Familjen mfl ha sina julklappar :)
Längtar stört mycket efter Bella ! Ska bli riktigt underbart att få träffa henne i helgen ! Kommer bli så sjukt kul! Man har alltid roligt med den tjejen så kommer verkligen bli underbart ! <3
Imorgon ska jag antagligen åka till norrliden och hälsa på två andra favoriter ( Anka och Bella ) det kommer med bli underbart härligt, Lilla bella växer så fort nu ! Gullungen själv ! Myys på de två människorna ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback