Nattblogg...

2010-12-12 @ 04:13:12
Tjenixen !
Jag hade skrivit ett långt inlägg men råkade ta bort allt och visst blir man sur !! Blä...
Så nu blir det ett kortfattat inlägg,
Dagen har tillbringats med Ag , vi åkte och hälsade på Elin i Nybro, där det blev det prat, kaffe och knäck. Riktigt trevligt var det :) Efter det åkte vi hem till ag och kollade på film och nu sitter jag hemma i min lägenhet helt själv och lyssnar på bob marley riktigt nice är det !
Jag vill kunna sova som alla andra men bara drömmer en massa, jag som sovit som en jävla gris de senaste åren sover typ 5 h per dygn nu pga dessa jävlar drömmar ! Sjukt jobbigt är det :( Ne men som sagt får väl ta och skaffa mig en liten trygghet och ha i form av en kisse kanske eller en pojk.. Samma skrot och kon eller vad säger ni ? , Ne skojar bara Katter är underbara varelser !
Jaja ska väl försöka hitta lite plats till mina kläder som ligger o soffan !
Ha det bäst ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback