Mardrömmar...

2010-12-10 @ 14:11:58

Usch en natt utan dess like, Hatar alla mina jävla drömmar, orkar inte tänka på mina mardrömmar ,fattar inte vad det är med mig och varför jag inte bara kan få sova som alla andra barn... Jag fattar inte vad problemet ska vara, Jag som hade så kul igår och allt , Jävla fucking drömmar de förstör bara för mig ...
  • barn
  • familj
  • död
  • vänner
  • Tissen

Det är det som kretsar i mina drömmar och det är bara mardrömmar... Flera varje jävla natt , kommer inte våga sova snart , drömmarna gör så att jag blir nojig, orolig och rädd även i riktiga livet...
Fan vad ska man göra för att drömmarna ska sluta de har hållit på för länge nu , man kan inte somna för att huvudet är ur balans och man kan inte sova djupt för att man bara drömmer och vaknar hela tiden...
Jävla äckliga sömnproblem,,, Men som jag och tjejerna pratade om igår som men har sömnproblem, Det måste vara psykisk stress.
Ikväll ska jag i alla fall igen träffa Ag och Madde och kanske hitta på lite bus,kanske dra till km , eller hitta på något i alla fall. Det ska bli fett med nice !
Innan det ska man försöka orka ta en sväng till smedby och hämta lite saker och berätta att min mobil troligen är trasig ..
ha´de !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback