ett tag sen nuuu !

2010-12-04 @ 17:56:40
Hejsan gott folk som kollar bloggen :)
Jag vet att jag inte bloggat på ett tag men det är för att jag inte har haft ngn dator med tanke på att min varit på lagning, eller ja den blev inte lagad utan att jagg fick pengar till en ny som jag nu har köpt :) Det fick bli en rosa minidator :) mys på det !
I alla fall i onsdags var vi ute och festade te att för att fira madde som fyllde 19 :) och idag skulle vi dragit ut med ser inte ut som att det kommer bli så mer än en nykter sväng. Bud på att ändra på det kanske ?? :D
Jag är sjukt festsugen men man kan ju inte festa två pers och resten är nyktra där går faktiskt gränsen :p så kanske blir en drink eller något idag bara :)
ha det bäst !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback