En vanlig dag !

2010-12-11 @ 02:23:39

Halluu!

Dagen...
  • Det blev en dag med Ag idag :) Riktigt roligt att få träffa henne igen, var grymt länge sen man umgicks med henne på riktigt och nu har man fått göra det två dagar i rad :D Det gillas extremt mycket, nu är det som i somras fast det är vinter hon jag och bilen och då och då en extra människa :) Helt otroligt vad härlig människa det är ! :)
  • Nu måste man snart krypa till kojs fast måste säga att jag inte ser i fram mot det över huvud taget , vill inte somna, vill inte drömma, vill inte vakna upp kallsvettig och rädd eller ledsen. Jag vill inte det ! Så antagligen blir det ligga vaken och kolla på House som nu är serien jag nöter som paus från O.C!
  • Idag blev det även en sväng till o´larrys och kollade till folket som var ute och partajade, vi blev även lite fyllechaffis åt en vill Josse som skulle hem till smedby :) Var faktiskt riktigt trevligt att gå ut en kort vända nykter! Nehe nu får jag ta tummen ur röven och göra något med mitt liv, kanske blir det att plugga lite teori nu innan man somnar, vill ju faktiskt ha de där jävla kortet snarast!
BTW: Mobilen är död, eller nej inte mobilen utan det är något fuffens med simkortet så att ingen kan nå mig och jag kan varken ringa, vara ute på nätet eller messa till någon :( Så nu märker ingen om jag dör eller om något händer mig... Usch !

Hej dååå folket ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback