En dag i soffan

2010-12-08 @ 22:58:14
Sitter i soffan och lyssnar på Melissa Horn och tänker på en person, En person som det är väldigt synd om , Sitter och funderar på hur man kan hjälpa personen. Men kommer inte på något bra sätt som jag inte redan har testat. Kanske funkar inte min hjälp denna gången ?
Annars har jag verkligen bara tagit det lugnt idag, antagligen behövde kroppen det för att igår kväll hade jag feber och idag känner jag mig så gott som frisk ? Man vet inte riktigt vad det kan bero på men så är det i alla fall, det känns skönt att vara på bättringsvägen :) Så idag har man bara legat i soffan och kollar på house och på sunes jul. Ganska mys men nu har jag fått spring i benen och vill göra något men vet inte alls vad som jag kan hitta på, så det lär väl sluta här i soffan och någon bra film idag, om man inte drar in till stan en sväng och hälsar på folket som är ute :)
Imorgon ska man till af på möte om typ att få pengar vilket gillar otroligt mycket! Sen så ska man träffa Madde och Ag så det ska bli sjukt mys på det !
Over and out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback