22:50

2010-12-20 @ 22:50:32
Hallå alla monstergubbar!

  • Snart är det jul, Ja precis snart är det verkligen jul och jag har inte lyckats få någon julstämning alls, Trotts att jag har julfixat lägenheter och har en julgran som väntar på att bli klädd... Kanske beror på att jag bara har köpt en julklapp och att jag har måånga till som ska köpas, väldigt många , julafton är på fredag och jag har bara köpt en julklapp, vilket resulterar i att jag kommer få och och stress köpa julklapparna imorgon med lica för att hinna med det över huvud taget.. Jäjä så kan det gå :)
  • För er som undrar varför jag inte skrivit på länge så ska jag vara ärlig att säga att det är för att jag inte haft tid, Jag har varit här och där hela tiden och nu idag kom jag hem från ålem efter två otroligt mysiga dagar med Bella och Stoffe :) 'Sen så fort jag kom hem så kom Pontus på besök så det blev lite julklappskollning på stan och så, man får ju passa på att träffa honom nu innan de lilla aset åker iväg till Thailand i 3 fucking månader... Jävla svin :D
  • Nu ska jag spela lite till av spelet på Facebook som antagligen har blivit mitt nya liv ett tag fram över.. Suck, att man aldrig kan hålla sig borta från spelen man vet ju att man blir beroende... :D
Just det jag får ju inte glömma utgången i fredags, var inte tänkt att jag skulle gå ut ( som oftast kommer det ganska impulsivt) Men måste säga att det blev en sjukt rolig kväll med Milla,Steff,Veronica och Anna :) riktigt nice blev det med lite sång på o´larys och sånt ,, haha :)
Nu har jag fått lite energi på spelet så nu ska jag spela igen !
CIAO! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback