16.37

2010-12-12 @ 16:38:03
God morgon världen!
Eller ja god morgon är kanske fel ord men jag vaknade för inte så länge sen och jag menar då är det väl god morgon? What ever !
Snart ska jag lägga mig på mitt täckte och börja att småträna, kommer behöva trötta ut mig ikväll om jag ska kunna sova över huvud taget inatt... Somnade vid 7 i morse känns inte helt okej att leva de livet jag lever så för bli ändring på det! Så nu ska jag träna sen ska jag ut och gå om jag vågar! '
Ikväll har jag ingen aning om vad som kommer hända mer än att jag vet att jag måste göra något ! Tänker så inte sitta själv en söndag kväll som denna! Jag vet inte vad jag har för planer men jag vet att jag inte tänker sitta själv!
Sitter förtillfället och lyssnar på Basshunter? Varför? Jo för jag har ett så speciellt förhållande till fjortismusik! Högstadiet var nog den bästa tiden i mitt liv (Delvis) , så efter det så har jag min fuckade musiksmak som är så sjukt blandad ! Lyssnar på allt utom skrikmusik :D
Jaja känner att jag bara sitter och babblar på så det är inte så stor mening att fortsätta skriva... Nu blir det träna :)
PusS Hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback